flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

за 2023 рік

АНАЛІЗ
розгляду звернень громадян, що надійшли до Придніпровського районного суду м.

Черкаси у 2023 році

Основним законодавчим актом, який регулює відносини у сфері розгляду звернень громадян є Конституція України, а тому організація роботи зі зверненнями громадян у Придніпровському районному суді м. Черкаси організована відповідно до ст.40 Конституції України.

Діловодство за пропозиціями (зауваженнями), заявами і скаргами громадян здійснюється у суді відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у медіа, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року №348 та інших відповідних законодавчих актів.

Всього за 2023 рік до Придніпровського районного суду міста Черкаси надійшло 7 звернень громадян, з них: 5 - звернень (заяв) та 2 - скарги. Після проведення ретельних, всебічних перевірок, відомості зазначені в скаргах, не знайшли своє об’єктивне підтвердження. По всім зверненням громадян, вмотивовані відповіді з детальними роз’ясненнями були направлені, у встановлений законодавством строк, на вказані заявниками поштові чи електронні адреси.

Повторні звернення громадян за звітний період не надходили.

Результати розгляду: розглянуто судом: 7 в тому числі скарг (заяв - скарг): 2 з них визнано обґрунтованими: 0 не обґрунтованими: 7

направлено для розгляду за належністю Раді суддів: 0 інше: 0

З аналізу розглянутих звернень можна зробити висновок, що наведені у них факти у більшості випадків не підтверджувались. У необхідних випадках працівниками суду вживались заходи для належного реагування, в межах наданих законом повноважень.

Керівництвом Придніпровського районного суду м. Черкаси суду постійно контролюється питання щодо дотримання порядку та строків розгляду звернень громадян відповідно до вимог ЗУ «Про звернення громадян». З працівниками апарату суду проводяться навчання з вищевказаних питань.