Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
З метою з’ясування суспільної думки щодо рівня організації роботи суду та пошуку нових напрямів удосконалення діяльності, у Придніпровському районному суді м. Черкаси з 30 червня по 15 липня 2025 року відбулося анонімне опитування у паперовій формі відвідувачів суду. Участь у дослідженні взяли 20 респондентів, переважно віком від 25 до 60 років, які є учасниками судових процесів та добре обізнані з роботою суду. Перед початком опитування, всі вони зазначили, що мають повне уявлення про функціонування суду та діяльність суддів.
Результати анкетування свідчать про позитивну оцінку ключових аспектів роботи Придніпровського районного суду м. Черкаси. Зокрема, респонденти високо оцінили: зручність доступу до будівлі суду, чистоту приміщень, якість інформації на стендах та вебресурсах суду, ефективність роботи канцелярії, загальну якість організації судового процесу, ставлення працівників суду до відвідувачів, їх доброзичливість та професіоналізм.
В.о. керівника апарату Лариса ВОВК: «Суд забезпечує не лише законність рішень на неупередженість, а й прагне до якісного обслуговування, прозорості та відкритості перед суспільством. Ми цінуємо кожен відгук громадян, на основі такого оцінювання суд може покращувати якість правосуддя. Позитивна динаміка в порівнянні з минулими періодами - це результат зусиль усіх працівників суду».
Серед опрацьованих анкет варто відзначити, що понад 69% опитаних респондентів висловили високий рівень довіри до суду, 74% відзначили належну роботу працівників канцелярії суду, рівень зручності та комфорту. У своїх відповідях респонденти зазначили, що найбільш зручним способом звернення до суду для отримання необхідної інформації є електронний кабінет та електронна пошта. 93% респондентів користуються сервісом «Електронний суд», а 72% мали досвід участі у відеоконференціях поза межами суду. На питання щодо якості роботи суду у порівнянні з попереднім роком, 85% відповіли, що вона залишилася стабільною, 12,5% вважають, що вона значно покращилася, ще 2,5% – що дещо погіршилася.
«Метою опитування є дослідження якості та ефективності роботи суду, вивчення рівня довіри громадськості до судової системи України. Такі дослідження є важливим інструментом для вдосконалення роботи судової установи. Разом з тим, проведене анкетування дозволяє виявити окремі проблемні організаційні питання в діяльності суду, які будуть враховані в подальшій роботі та дозволять покращити якість роботи. Вважаємо доцільним й надалі проводити подібні опитування громадян та учасників судових процесів для забезпечення відкритості, підвищення довіри громадян до правосуддя, зміцнення авторитету судової влади та забезпечення вільного доступу громадян до інформації. Дякуємо всім хто взяв участь в опитуванні», - підсумувала голова суду Олена КАЗИДУБ.