flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Як подати електронне звернення до Придніпровського районного суду м. Черкаси?

16 січня 2018, 16:57

Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» (набрав чинності 28 жовтня 2015 року) громадяни можуть подавати електронні звернення з використанням мережі Інтернет та засобів електронного зв’язку.

   Адреса електронної пошти Придніпровського районного суду м. Черкаси, визначена для роботи з електронними зверненнями громадян така: inbox@pp.ck.court.gov.ua

   Електронне звернення пишеться у довільній формі, або може бути створенно за допомогою електронної форми (https://pp.ck.court.gov.ua/sud2314/feedback/), але має відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян». 

У зверненні необхідно:

-         зазначити прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання;

-         викласти суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;

-        вказати дату.

    В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

   Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів після його надходження.

   ВАЖЛИВО:

  1. Коректно зазначайте прізвище, ім’я та по-батькові особи, яка адресує звернення (будь-ласка не вказуйте абревіатури, імена відомих політичних та культурних діячів, героїв художніх фільмів (мульфільмів);
  2. При заповнені електронної форми звернення громадян вказуйте якомога більше засобів зв’язку (поштова адреса, номер телефону, адреса електронної пошти тощо).
  3. Прохання не зазначати в контактній інформації контакти державних установ, інших фізичних осіб, посилання на соціальні мережі тощо.
  4. Якомога ширше висвітлюйте суть свого зауваження, пропозиції, заяви, скарги чи вимоги. Чим точніше Ви викладете суть свого звернення тим повнішу відповідь Ви отримаєте на нього.