24 липня 2013 року територіальним управлінням державної судової адміністрації України у Черкаській області спільно з апеляційним судом Черкаської області, з метою підвищення культури спілкування з відвідувачами суду, організовано проведення тренінгу на тему «Розвиток комунікаційних навичок для роботи з відвідувачами суду».Тренінг відбувся в приміщенні Черкаського районного суду.
У тренінгу прийняли участь керівники апарату суду та працівники суду Черкаської області, які при виконанні своїх функціональних обов’язків безпосередньо спілкуються з відвідувачами суду, в тому числі і керівник апарату Придніпровського районного суду м. Черкаси Світлана Старинець.
Для проведення тренінгу був запрошений спеціаліст Творчого центру ТЦК АйдерХаліл.
Програма тренінгу була спрямована на забезпечення ефективної комунікативності роботи працівників апарату суду, що не лише сприятиме підвищенню культури спілкування з відвідувачами суду та вирішенню поточних судових завдань, але й підвищить довіру громадян до судової системи та покращенню якості правосуддя в Україні.
Учасниками тренінгу обговорено види прийому відвідувачів, їх типологія та потреби, претензії та скарги відвідувачів. Особливу увагу було зосереджено на комунікативних типах відвідувачів і стратегії спілкування з ними, вирішенні складних ситуацій з незадоволеними і конфліктними відвідувачами тощо.