flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Вирішення виробних питань з працівниками апарату суду

31 липня 2013, 16:39

      30 липня 2013 року керівником апарату  проведено оперативну нараду з працівниками апарату суду щодо надання пропозицій та зауважень, пов’язаних із функціонуванням автоматизованої системи документообігу суду «Д-3» та поліпшення її функціонування, а також надання пропозицій щодо внесення змін до Положення проавтоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26 листопада 2010 року №30.

     Відповідно до Інструкції з діловодства в загальному місцевому суді після реєстрації усі судові справи (матеріалів кримінального провадження) та матеріали, що надійшли до суду і підлягають розгляду відповідно до кримінального, цивільного чи адміністративного судочинства, передаються для реєстрації у відповідних обліково-статистичних картках чи реєстраційних журналах та алфавітних покажчиках. Реєстрація в автоматизованій системі діловодства суду судових справ (матеріалів кримінального провадження) та кореспонденції, здійснюється відповідно до Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішення Ради суддів України від 26 листопада 2010 року № 30, погодженого Державною судовою адміністрацією України 26 листопада 2010 року.

       Тому, звернуто увагу працівників канцелярії, які здійснюють дану реєстрацію, на вивчення ними питання узгодженості Положення про автоматизовану систему документообігу суду з Інструкцією з діловодства та секретарів судового засідання –з Інструкцією про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового засідання, іншими документами, що регулюють діяльність працівників суду при використанні систем електронного документообігу.

      Наголошено, що вказані пропозиції та зауваження необхідно подати Раді Суддів загальних судів України до 01 жовтня поточного року.