Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
22 червня 2018 року в залі засідань Черкаської міської ради відбулася спільна нарада, присвячена презентації Реєстру територіальної громади міста Черкаси.
На нараді були присутні заступник директора Департаменту організаційного забезпечення – начальник управління з питань державної реєстрації у Черкаській міській раді, директор та представники Департаменту соціальної політики Черкаської міської ради, представники відділів Черкаської міської ради, а саме,- адміністративного, документообігу, сприяння ОСББ та бюджетної програми та представники КП «Соснівська СУБ», КП «Придніпровська СУБ», КП «Черкасиводоканал», КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» та КП «Черкаська служба чистоти».
Також, на запрошення Черкаської міської ради, прийняла участь у даній нараді керівник апарату Придніпровського районного суду м. Черкаси Леся Дзюман разом із спеціалістом Антоном Шаповалом.
Так, представниками проекту FDI Веронікою Корсуновою та Сергієм Маланічем було презентовано модуль «Реєстр територіальної громади», за допомогою якого можна: вести особисту картку громадянина з історією зміни місць проживання або перебування; додавати унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі з використанням ID-картки; зареєструвати або зняти з реєстрації за місцем проживання (перебування) громадянина, в тому числі з використанням ЕЦП; вести інформацію щодо родинних зв’язків та служби ЗСУ; автоматично формувати звіти для ДМС, ЦВК, Держстату тощо; надати доступ до інформації з реєстру міським службам та органам влади.
Більш того, в презентованому проекті було звернуто увагу і на перевагах, зокрема, гнучке налаштування робочих місць за напрямками, в тому числі й для судів.
Відповідно до ч. 6 ст. 187 ЦПК України та ч. 3 ст. 171 КАС України, у разі якщо відповідачем у позовній заяві вказана фізична особа, яка не є суб’єктом підприємницької діяльності, суд не пізніше двох днів з дня надходження позовної заяви до суду звертається до відповідного органу реєстрації місця перебування та місця проживання особи щодо надання інформації про зареєстроване місце проживання (перебування) такої фізичної особи.
«Щодня судом здійснюється чимала кількість відповідних запитів до місцевого реєстраційного органу, відповідь на які повинна надаватися у визначений законом строк. Безумовно, доступ суду до такого Реєстру, першочергово забезпечить належні гарантії для рівного доступу громадян до системи справедливого правосуддя.» - відзначила Леся Дзюман.
Статтею 155 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» визначено, що організаційне забезпечення роботи суду здійснює його апарат, який очолює керівник апарату.
Крім того, на виконання своїх повноважень керівник апарату взаємодіє з Державною судовою адміністрацією України, з її відповідним територіальним управлінням, органами суддівського самоврядування, органами державної влади, органами місцевого самоврядування, іншими установами й організаціями, засобами масової інформації з питань забезпечення діяльності суду.
Тож, варто зазначити, що ще в квітні 2018 року керівником апарату Лесею Дзюман в робочому порядку на прийомі у директора Департаменту організаційного забезпечення Лілії Маліщук було звернуто увагу на необхідності обміну запитуваною інформацією та відповідно наданні відповідей в електронному вигляді, з метою оперативності надання/отримання такої інформації.